לוויתנים ודולפינים בטנריף

האיים הקנרים וטנריף במיוחד מארחים מינים רבים של לוויתנים ודולפינים. חלקם נודדים וחלקם נשארים כל השנה. המינים הנפוצים ביותר הם  לוויתן בשם "נתב קטן-סנפיר" ודולפין בשם "דולפינן".

לוויתנים ודולפינים בטנריף

הדרך היחידה לראותם היא הפלגה בסירות ויאכטות שמהן ניתן לראות את הלוויתנים והדולפינים ממרחק מטרים בודדים, שוחים במהירות מרשימה בסביבתם הטבעית ומשתעשעים במי האוקינוס הצלולים והעמוקים שבקרבת החוף.

לדעתי עדיף יאכטות ספארי קטנות יותר שנועדו ל 10-12 נוסעים כי זה הרבה יותר נעים מאשר לעלות עם עוד 100 נוסעים כמו ביאכטות הגדולות. ביאכטה קטנה יש לך סקיפר פרטי שדואג לנווט את היאכטה לאיזורים שבהם נמצאים הדולפינים והלוויתנים שמתקרבים ושוחים ליד היאכטה ומאפשרים צפיה ביונקים המדהימים האלה מקרוב מאוד בסביבתם הטבעית.

החוויה של להיות על סיפון יאכטה פרטית עם כוס שמפניה ביד, מוקף בים כחול וצלול עם דולפינים ולוויתנים זה כמו להיות חלק מסרט הוליוודי שרק פה בטנריף זה חלום שאפשר להגשים כמעט כל יום בשנה.

בנוסף לצפייה בדולפינים ולוויתנים מומלץ גם לעגון באחד המפרצים כדי לשנרקל ולשחות. טמפרטורת המים נוחה רוב חודשי השנה. בחודשים דצמבר- מאי טמפרטורת המים היא הנמוכה ביותר ויורדת עד 18 מעלות. ביתר חודשי השנה המים חמים יותר ומגיעים ל 25 מעלות בקיץ. המים צלולים כל ימות השנה.

לוויתנים בטנריף

רוב הסירות והיאכטות יוצאות מפורטו קולון בלאס-אמריקס ויש כמה שיוצאות מלוס-גיגנטס ונמל פלאיה-סאן-חואן,כולם בחוף הדרומי של טנריף.

לפרטים נוספים והזמנת מקומות אנא צרו קשר דרך טופס יצירת קשר באתר.

×